• Dostawa i formy płatności

REALIZACJA ZAMÓWIENIA

 

1. Sprzedawca jest obowiązany do dostarczenia towaru bez wad. 

2. Termin realizacji zamówienia wskazany jest w Sklepie.

3. W przypadku, gdy Kupujący wybrał płatność z góry za zamówienie, Sprzedawca przystąpi do realizacji zamówienia po jego opłaceniu.

4. W sytuacji, gdy w ramach jednego zamówienia Kupujący zakupił towary o różnym terminie realizacji, zamówienie zostanie zrealizowane w terminie właściwym dla towaru o najdłuższym terminie.

5. Towar dostarczany jest wyłącznie na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. 

6. Towary zakupione w Sklepie dostarczane są w zależności od tego jaką metodę dostawy wybrał Kupujący:

    a. Za pośrednictwem firmy kurierskiej

    b. Za pośrednictwem Poczty Polskiej

    c. Do paczkomatów InPost

7. Kupujący może odebrać towar osobiście w siedzibie firmy w godzinach jej otwarcia. 

8. W przypadku wybrania odbioru osobistego przez Kupującego, towar będzie gotowy do odbioru we wskazanym terminie realizacji zamówienia, a w przypadku gdy Sprzedawca wskazał termin wysłania towaru – w tym terminie.

 

SPOSOBY PŁATNOŚCI

 

1. Za złożone zamówienie można zapłacić:

    a. Zwykłym przelewem na rachunek bankowy Sprzedawcy.

    b. Dostępne formy płatności:

  • Karty płatnicze: Visa, Visa Electron, MasterCard, MasterCard Electronic, Maestro
  • Płatności online
  • BLIK
  • Alior Raty"

    c.Za pośrednictwem platformy płatniczej:

  • PayU
  • Sky-pay - Podmiotem świadczącym obsługę płatności online jest Blue Media S.A.

    d. Za pobraniem, kartą lub gotówką w momencie dostarczenia towaru do Kupującego.

2. W przypadku wybrania przez Kupującego płatności z góry, za zamówienie należy zapłacić w terminie 7 Dni roboczych od złożenia zamówienia.

3. Sprzedawca informuje, że w przypadku niektórych metod płatności, ze względu na ich specyfikę, opłacenie zamówienia tą metodą jest możliwe wyłącznie bezpośrednio po złożeniu zamówienia.

4. Kupujący dokonując zakupów w Sklepie akceptuje stosowanie faktur elektronicznych przez Sprzedawcę. Kupujący ma prawo wycofać swoją akceptację.

5. W przypadku wystąpienia konieczność zwrotu środków za transakcję dokonaną przez klienta kartą płatniczą sprzedający dokonana zwrotu na rachunek bankowy przypisany do karty płatniczej Zamawiającego.

6. W przypadku płatności kartą termin dostawy liczy się od momentu pozytywnej autoryzacji transakcji.

 

skypaybaner1.png

baner-b.png